• 100% onafhankelijk
  • Gecertificeerd volgens NEN 8025
Totaalscore 9.1 /10 264 beoordelingen

Mijn recreatiewoning is afgekeurd. Wat moet ik doen?

Wanneer je recreatiewoning is afgekeurd, is het belangrijk om de afgekeurde punten te herstellen. Dit kun je zelf regelen, bijvoorbeeld door een erkende installateur in te schakelen. Je hebt 6 maanden de tijd om een herkeuring in te plannen.

Volg deze stappen:

1. Neem kennis van de afgekeurde punten

Controleer de e-mail die je van ons hebt ontvangen met de rapportage van de inspectie. In de rapportage staat een overzicht van de afgekeurde punten.

2. Los de afgekeurde punten op

Zorg ervoor dat de afgekeurde punten worden hersteld. Dit kun je zelf doen of met de hulp van een erkende installateur.

3. Plan een herkeuring binnen 6 maanden

Gebruik de link in de inspectierapportage om een afspraak voor een herkeuring in te plannen. Deze link: “Maak een afspraak voor een herkeuring” vind je in de e-mail met de inspectierapportage.

Lees meer over het inplannen van een herkeuring >

Heb je vragen of hulp nodig? Neem gerust contact met ons op via telefoonnummer 0315 74 57 05. We staan klaar om je te helpen.

Jouw accommodatie

Je gegevens

Contactgegevens

Voorkeursdag

Bedankt voor je aanvraag!

Je ontvangt binnen enkele seconden een bevestigingsmail van deze aanvraag in de mailbox. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen en is die ook niet in je spambox beland, neem dan alsjeblieft contact op: 0315 – 74 57 05.

Heb je wel een bevestigingsmail ontvangen, zal één van onze teamleden zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. In het hoogseizoen van april t/m augustus gebeurt dit helaas niet altijd binnen 24 uur. Wij danken je voor het begrip.

U moet javascript aan hebben staan om dit formulier te kunnen versturen.

Jouw accommodatie

Je gegevens

Contactgegevens

Voorkeursdag

Bedankt voor je aanvraag!

Je ontvangt binnen enkele seconden een bevestigingsmail van deze aanvraag in de mailbox. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen en is die ook niet in je spambox beland, neem dan alsjeblieft contact op: 0315 – 74 57 05.

Heb je wel een bevestigingsmail ontvangen, zal één van onze teamleden zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. In het hoogseizoen van april t/m augustus gebeurt dit helaas niet altijd binnen 24 uur. Wij danken je voor het begrip.

U moet javascript aan hebben staan om dit formulier te kunnen versturen.